Dag 17 'Atlanta City' - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Celina Knegt - WaarBenJij.nu Dag 17 'Atlanta City' - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Celina Knegt - WaarBenJij.nu

Dag 17 'Atlanta City'

Door: Celina Knegt

Blijf op de hoogte en volg Celina

02 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Atlanta

Zoals afgesproken gingen we heel vroeg zwemmen, maar eenmaal in het zwembad aangekomen was het water ontzettend zout. Dat was gewoon geen doen en we zijn maar meteen in het bubbelbad gestapt. Het gekke was dat het bubbelbad gevuld waas met chloor en water.

Ik had afgesproken met mams dat ik morgen maar ging fitnessen.
Enige tijd later na het ontbijt zijn we Atlanta City ingelopen en gingen we op zoek naar de Coca Cola museum en het Aquarium.

Deze twee stonden tegenover elkaar en konden we na elkaar bezoeken. We zijn eerst naar het Coca Cola museum geweest. En ik moet zeggen dat ik erg verrast was wat ik allemaal zag.

Natuurlijk werd de geschiedenis verteld, maar je kon op de foto met Coca Cola beer, alle smaken proeven van Coca Cola, quiz maken, eigen fles ontwerpen, flesje gratis meenemen, de secret formula fault zien, proces zien hoe ze het maken, etc.

Het was erg leuk en een aanrader voor iedereen.

Hierna zijn we naar het Aquarium gegaan en van horen zeggen hadden we gehoord dat het 1 van mooiste en grootste aquariums is van Amerika. We hadden eerder deze vakantie al een aquarium bekeken en waren erg benieuwd naar het verschil.

Het was inderdaad een groot aquarium en je had zelfs een dolfijnenshow. Deze show was erg leuk en zat ook een mooi verhaallijn in. Het was niet alleen een dolfijnenshow.

De rest van het aquarium vond ik erg tegenvallen en ik durf wel te zeggen dat ik het eerste aquarium in Chattanooga veel mooier vond.
Op de terugweg naar het hotel hebben we weer gelachen. Mams was al de hele dag bezig met struikelen en ik zei al tegen haar dat 3 x scheepsrecht was. En ja hoor daar ging ze hahaha.

Dit is dus al de tweede keer dat ze plat ging, nu maar wachten op de derde haha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Celina

Actief sinds 18 Sept. 2014
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 4298

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 07 Oktober 2014

The Deep South

Landen bezocht: