Dag 11 - Reisverslag uit Myrtle Beach, Verenigde Staten van Celina Knegt - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Myrtle Beach, Verenigde Staten van Celina Knegt - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Celina Knegt

Blijf op de hoogte en volg Celina

26 September 2014 | Verenigde Staten, Myrtle Beach

We hebben allemaal een vreselijk nacht gehad, want het regende erg hard en dat hoor je heel erg hard in de camper.

Ik heb gisteren niet mijn Dr. Brand producten kunnen vinden, waardoor we hadden besloten om toch even naar PC Penny’s te gaan. Hier hebben ze soms mijn producten.

Gerrie zou in de camper werken en dan konden wij even op zoek gaan.
Als je dames kent blijft het natuurlijk niet daarbij als je ze in een groot winkelcentrum dropt ;).
Helaas, PC Penny’s had helaas mijn producten niet en heb een ander product gekocht om uit te proberen. Daarna gingen we nog even in winkelcentrum struinen.

Natuurlijk hebben we ook nog leuke spullen gekocht, maar op het laatste moment was ik iets heel belangrijks kwijt. MIJN TELEFOOON!!!!!!!!! Ik terug naar de eerste tent waar ik iets heb gepast en ik kwam binnen en ja hoor hij had mijn telefoon. HAPPY!!!. Dit was mij nog nooit overkomen. Wat een opluchting. Ik heb hem een ‘HUG’ gegeven en bedankte hem natuurlijk enorm. Nou je had zijn big smile moeten zien hahahaha. Helemaal blij dat hij een goede daad had verricht.

Ondertussen op de terugweg hadden we ook nog voor Gerrie wat koffie gehaald. Mams is helemaal weg van de STARBUCKS en dan de Café Latte Caramel grande.

Volgens mij heeft ze al wel een stuk of 10 gehad tijdens de vakantie.
We hadden gelukkig nog een middag over en we zijn naar het strand gegaan. Het was wel bewolkt, maar het water was heerlijk warm. We hadden onze schoenen uit gedaan en zijn lekker over het strand en door de zee gelopen. Dit was echt een genot.

Na een 1,5 uurtje hebben we lekker visrestaurantje opgezocht. De zalm was de favoriet bij ons allen en deze smaakte geweldig. De zalm en de groente waren gerookt zonder zout erover en daarbij hadden ze een soort honing saus. Dit was dus niks, maar gelukkig hadden wij de saus apart besteld zodat we zelf de hoeveelheid konden bepalen.

Ik snap niet waarom er altijd iets van suiker of zout in het eten moet. Past toch helemaal niet een zalm met honing?

Maargoed, morgen gaan we naar Charleston en dat is ongeveer 2 uur rijden vanaf Myrtle Beach.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Celina

Actief sinds 18 Sept. 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 4306

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 07 Oktober 2014

The Deep South

Landen bezocht: