Dag 16 'Camper terugbrengen' - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Celina Knegt - WaarBenJij.nu Dag 16 'Camper terugbrengen' - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Celina Knegt - WaarBenJij.nu

Dag 16 'Camper terugbrengen'

Door: Celina Knegt

Blijf op de hoogte en volg Celina

01 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Atlanta

Vandaag is het zover eindelijk de camper terugbrengen en lekker in een hotel in Atlanta slapen. Eigenlijk zouden we de camper zaterdag inleveren, maar omdat iedereen het zo zat was met het weer en de slechte bedden in de camper hadden we besloten de camper eerder in te leveren. Gelukkig was dit allemaal geen probleem.

We moesten nog 1,5 uur rijden waar we de camper in konden leveren en zijn daarom vroeg opgestaan om alles uit te mesten.

Net voor de middag waren we klaar en zijn we op weg gegaan naar de camper verhuurder en daar kwamen we rond 3 uur in de middag aan. Alles was in orde en we kregen onze borg terug.

Een medewerker had ons naar het Sheraton hotel in Atlanta gebracht. Eenmaal aangekomen bleek het een luxe hotel te zijn. Heel veel hotels waren volgeboekt vanwege een bijeenkomst/congres. Ze hadden ook een Starbucks en daar was mams blij mee.

Nadat we alles hadden achtergelaten in de hotelkamer zijn we wat gaan drinken. De Starbucks was niet echt de Starbucks die wij gewend waren en gingen al gauw naar de bar.

Het was er erg gezellig, maar koud. Je had wel een mooi uitzicht over het indoor zwembad en we kwamen met een op het idee om de volgende ochtend lekker daar te gaan zwemmen.

Na een drankje bij de bar te hebben gedronken zijn we in het restaurant gaan zitten en hebben we heerlijk gedineerd.