Dag 12 Charleston - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van Celina Knegt - WaarBenJij.nu Dag 12 Charleston - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van Celina Knegt - WaarBenJij.nu

Dag 12 Charleston

Door: Celina Knegt

Blijf op de hoogte en volg Celina

27 September 2014 | Verenigde Staten, Charleston

Vandaag zijn we naar Charleston gegaan en dat was ongeveer 3 uur rijden. De camping ziet er mooi en schoon uit. Er ligt zelfs een meer waar je omheen kan lopen en er zijn ook nog andere wandelpaden.

We zouden in de middag het stadje Charleston verkennen, maar helaas voelde mams zich niet zo lekker. Ze is op bed gaan liggen en ik ben wat filmpjes gaan bekijken.

Op een gegeven moment verveelde ik me en ben ik lekker een bospad gaan volgen. Was een enorm mooi pad om te lopen en heb ook verschillende foto’s gemaakt.

Helaas hebben we niet veel gedaan en kan ik jullie ook niet verder iets vertellen. Als mams zich morgen beter voelt gaan we naar Charleston.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Celina

Actief sinds 18 Sept. 2014
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 4283

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 07 Oktober 2014

The Deep South

Landen bezocht: