Dag 10 "Shoppen" - Reisverslag uit Myrtle Beach, Verenigde Staten van Celina Knegt - WaarBenJij.nu Dag 10 "Shoppen" - Reisverslag uit Myrtle Beach, Verenigde Staten van Celina Knegt - WaarBenJij.nu

Dag 10 "Shoppen"

Door: Celina Knegt

Blijf op de hoogte en volg Celina

25 September 2014 | Verenigde Staten, Myrtle Beach

Vandaag hebben we toch geshopt, want het was vandaag slechter weer en morgen voorspellen ze beter weer.

Eerst hebben we boodschappen gedaan bij de Pigly Wigly en deze supermarkt heeft hele luxe producten. We hebben zelfs onze salade samengesteld voor 6 dollar per lb. Deze hebben we later in de camper opgegeten en het was super lekker en gezond.

Daarna zijn we het winkelcentrum in gegaan van de Common Market en Gerrie ging toch mee. Mam en ik gingen de leuke winkeltjes in en hebben leuke spullen gekocht. Ger bleef buiten wachten, maar op een gegeven moment regende het zo hard dat hij zelf onderdak ging zoeken.
Gelukkig waren er hele leuke plekjes die overdekt waren en lekker kon zitten. Het zag er nieuw en schoon uit.

Daarna zijn we lekker naar de camping gegaan.

• 27 September 2014 - 20:33

Hes :

Leuk dit verslag het was hier bijna 20 graden verl plezier verder fr hes

• 27 September 2014 - 21:07

Celina Knegt:

He Hes, het is hier wel warmer dan 20 graden. Ook al regent het je zweet enorm. Vergis je daar niet in.