Dag 6 "Rock City" - Reisverslag uit Calhoun, Verenigde Staten van Celina Knegt - WaarBenJij.nu Dag 6 "Rock City" - Reisverslag uit Calhoun, Verenigde Staten van Celina Knegt - WaarBenJij.nu

Dag 6 "Rock City"

Door: Celina Knegt

Blijf op de hoogte en volg Celina

22 September 2014 | Verenigde Staten, Calhoun

Op dag 6 zijn we naar Rock City geweest en deze ligt op Look Out Mountain. Op weg daarnaar toe gingen we met de camper door allerlei kleine straatjes. Gerrie heeft behoorlijk wat manoeuvres uit moeten voeren om op de top te komen. Dit was het helemaal waard. Eindelijk aangekomen gingen we naar binnen. Op de kaart die we hadden gekregen konden we kiezen op het gele pad te volgen of het rode pad. We hadden besloten om eerste het rode pad te kiezen en na de pauze het gele pad te volgen.

Het rode pad leidde naar hele mooie rotsachtige plekken en we moesten zelfs door kloven heenlopen. Het enige waar ik aan dacht was, hoe gaan die dikke Amerikanen er dan doorheen? Wij hadden er al moeite mee en dan hebben zij daar al helemaal moeite mee. Die kunnen er niet eens doorheen.

We zagen ondertussen ook hele mooie dieren en watervallen. Natuurlijk heb ik nog hele mooie foto’s van gemaakt.
Ik kan helaas niet altijd foto’s uploaden, omdat de internetverbindingen op de campingsites heel slecht zijn.
Aan het einde van het rode pad hadden we een heel mooi uitzicht over Chattanooga en je kon 7 staten zien.

Na de pauze zijn we het gele pad gaan volgen en dit pad was vooral voor de kinderen. We kwamen een grot binnen en in elke inham zag je leuke sprookjes scenes.

Ook op dit pad gingen we door een smalle kloof.
Aan het eind gekomen van het gele pad zagen we een heel mooi tentje met allerlei leuke tassen van leer en alles wat maar met leer te maken was staan.

Mam had iets heel moois op het oog. Ze zag een tas van leer met daarop allerlei scenes van paarden en op de tas hadden ze een zadel gemaakt. Deze vonden we zo mooi dat we die gekocht hebben.
Na het bekijken van Rock City zijn we weer terug naar de camping gegaan.