Dag 5 "City Chattanooga - Reisverslag uit Calhoun, Verenigde Staten van Celina Knegt - WaarBenJij.nu Dag 5 "City Chattanooga - Reisverslag uit Calhoun, Verenigde Staten van Celina Knegt - WaarBenJij.nu

Dag 5 "City Chattanooga

Door: Celina Knegt

Blijf op de hoogte en volg Celina

21 September 2014 | Verenigde Staten, Calhoun

Vanmorgen zijn we vroeg op pad gegaan om in Chattanooga eerst boodschappen te doen bij Wholefoods. Wholefoods is één van de duurste supermarkten van Amerika. Deze is zo duur, omdat het een biologische winkel is.

Nadat we boodschappen hadden gedaan hebben we de camper ergens geparkeerd en zijn we Chattanooga zelf in gegaan. Was op zich een leuk stadje, maar heel erg gericht op toeristen.

Je kon er van alles doen, rondvaart maken, Aquarium, trein Choo Choo, Ruby Falls en Look out Mountain bezoeken. We hebben ervoor gekozen om eerst Aquarium te bezoeken en morgen avond een rondvaart te maken met diner.

Het Aquarium wat we hebben bezocht was gigantisch groot. Het Aquarium bestaan uit 3 gebouwen en de eerste twee gebouwen is het Aquarium zelf en het derde gebouw laat mooie 3D natuur filmen zien.
Wij hebben ook 1 van deze 3D natuur filmen bekeken.

Ik heb natuurlijk ook foto’s gemaakt en 1 van de foto’s is een hele aparte zebrapaardje te zien. Heel uniek.