Dag 2 Aankomst Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Celina Knegt - WaarBenJij.nu Dag 2 Aankomst Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Celina Knegt - WaarBenJij.nu

Dag 2 Aankomst Atlanta

Blijf op de hoogte en volg Celina

18 September 2014 | Verenigde Staten, Atlanta

Na meer dan 8 uur gevlogen te hebben kwamen we rond 11 uur (Amerikaanse tijd) in de nacht aan in Atlanta.

Eenmaal aangekomen moesten we natuurlijk bij de douane langs, dit gaf gelukkig weinig problemen. Behalve dat mams niet precies wist hoe ze haar vier vingers op de scanner moest plaatsen, maar dat ging allemaal goed.

In het vliegtuig moet iedereen die naar de US vliegt een papier invullen en aankruisen of je bijvoorbeeld voedsel bij je hebt. Ik had wat verpakte koekjes bij me en ma een appel.

Nadat wij door de douane kwamen en de koffers hadden gepakt werden we doorverwezen naar een speciale ruimte die onze koffers en tassen nog eens extra gingen scannen. Ik had bijna het gevoel dat we op tv zouden komen bij Border Security.

Gelukkig was er niets aan de hand, ik mocht mijn koekjes houden en ma moest haar geliefde appel afgeven.

Eenmaal buiten gingen we opzoek naar een shuttle bus, maar helaas er was geen rechtstreekse shuttle bus bij de uitgang waar wij uitkwamen. We werden eerst naar de andere kant van het vliegtuig vervoerd en vanuit daar werden we naar ons hotel gebracht.

Het inchecken in het hotel gaf gelukkig geen problemen.

De camper wordt vandaag opgehaald, maar daarover morgen meer.

  • 18 September 2014 - 18:19

    Majorie Serrano :

    Hey celina! Blij om te horen dat alles goed is gegaan
    Geloof me na het lezen van je verslag mag je blij wezen met deze ervaring
    Het had slechter kunnen aflopen (hi,hi) gelukkig maar...een goed begin is het halve werk!
    Ik ben benieuwd hoe het zal verlopen met de camper....:)
    Groetjes en knuffel majo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Celina

Actief sinds 18 Sept. 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 4290

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 07 Oktober 2014

The Deep South

Landen bezocht: